-I wanna be with you- Kapitel 4.


Jasmine:
Justin slutar krama mig. "Ehm,jag ska nog kolla till Nea.." Säger jag och går till dörren. "Ja,vi ses väl." Svarar Justin. Jag går till Neas hus. Knackar på. Efter en stund öppnar hennes mamma. "Ja? Vem är du?" Ryter hon. "Hallå,känner du inte igen mig? Jaja,är Nea här?" Frågar jag. "Vem fan är Nea?!" "Mamma gå,okej? Jag känner henne." Hör jag Nea säger. Hennes mamma bara skakar på huvudet.

Nea:
Jag går fram till Jasmine. "Hej,hur mår du?!" Säger hon och kramar mig. "Sådär." Svarar jag. "Får jag komma in?" Säger hon efter ett tag. "Jag vill helst vara ensam,okej?" Svarar jag. Och nu är jag ärlig. Jag vill vara ensam. Jag har redan skurit mig själv. Jasmine nickar och går ut. Jag går upp till mitt rum och lägger mig i sängen. Om jag inte skulle funnits så skulle allt vara bra,alla skulle vara glada!

Justin:
Jag letar upp Jasmine i min kontaktlista. Efter ett tag hittar jag henne. Jag trycker på "sms" och skriver ett nytt.

Tja Jasmine! Skulle du vilja käka middag med mig ikväll? Klockan 8? Om du vill så hämtar jag dig,Kram.

Jag tvekar innan jag trycker på skicka.

Jasmine:
Min mobil plingade till. Jag låste upp mobilen och fick se att Justin hade skickat sms. Jag tryckte på "Läs sms:et"


Tja Jasmine! Skulle du vilja käka middag med mig ikväll? Klockan 8? Om du vill så hämtar jag dig,Kram.

Skulle jag kunna göra så för Nea? Jag har känslor för Justin men jag vet att Nea också har det,hur ska jag göra?!

Hej Bieber! Jag vet inte,det beror på hur Nea mår..Kram.

Ja och så beror det på hur Nea mår,Tanja sårade henne och jag känner hur hon känner. Det plingar till i min mobil.

Men bara idag? Vi behöver inte säga något,snälla!

Justin ville värkligen äta middag med mig..

Okej,vi äter middag :)

Nea:
Jag vill berätta för Justin vad jag känner för honom,jag vill vrkligen det. Men jag är för feg. Imorgon är det skola,jag vill inte gå,Tanja kommer vara där.

Hej Jazzy! Du kan komma över nu,om du vill?! KRAM!

Efter några minuter så får jag svar.


Hej! Jag vet ej,mår ej så bra,PUSS!

Jasmine:
Det kändes fel at ljuga för Nea,men jag ville verkligen,och då menar jag det. Det knackade på min dörr. "Kom in!" Skriker jag. Och in kommer mamma. "Justin är här,Jasmine vart ska ni?" Jag skrattar. "Mamma vi ska bara äta,jag kommer hem sen. Oroa dig inte!" Jag går ner till Justin,han var verkligen snygg. "Hej,ska vi åka?" Säger han och tar min hand. Det pirrar till i min mage. Jag nickar.

Justin och jag hade ätit sjukt go mat! Justin körde in på min parkering. "Kan vi inte se på film?" Frågar jag. "Jo varför inte?" Vi går in i mitt hus. "Shh,mamma sover." Viskar jag. Vi går upp till mitt rum. "Okej,vilken film?" Säger jag och går fram till min "film hylla". "Karate kid?" Säger jag. Justin nickar. Jag sätter in filmen och sätter mig bredvid Justin. Jag smyg kollar på Justin. "Vad?" Säger Justin som har märkt mig. "Nej,inget.." Svarar han. "Jasmine,om jag skulle kyssa dig..Vad skulle du göra då?" Jag kollar på Justin,han böjer sig ner och kysser mig,kyssen går över till hångel. Och nu ligger vi i soffan. Justin under och jag över.

Vad kommer hända??!! Kommentera gääärna!

Skrivet av: Ellen!


Kommentarer
Postat av: bella

Super!!!!

2011-12-25 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0